Monday, May 9, 2016

A life in luxury, kostnad 0 kr (om man inte räknar in kostnaden för lite vin och salta pinnar)



Jag har längtat så efter lyx men efter alla turer fram och tillbaka mellan familjemedlemmar har jag inte råd med lyx heller!

Inga dyra klädinköp eller lyxprodukter.

MEN! JAG HAR ÄNDÅ FÅTT LYX!
för jag har ordnat parfymträff och gått på klädbyten.

Bästa som finns, plus att man skrattar så mycket när man får höra alla historier om kläder och parfymer som på grund av olika anledningar måste ut ur hemmet.

Har också haft så många klädbyten nu att jag NÄSTAN TYCKER DET ÄR LIKA KUL att ge bort som att få.

Det är så skönt. Ut med de ratade kläderna och parfymerna - bums hem med er till någon som har förstånd att uppskatta er!

Detta rekommenderar jag alla att göra. Det är väldigt enkelt.
Här är en gammal artikel om hur det går till
http://www.dn.se/livsstil/atervinn-dina-gamla-plagg-byt-med-en-van/

YOU CAN DO IT! Unna dig!

Ps. Har du testat Chanel No 5. på länge? Från en ny flaska? Den luktar så gott och rent, som gammaldags tvål. Vet inte än om det är min doft, men det kan absolut vara min ibland-doft.

No comments:

Post a Comment