Wednesday, November 19, 2014

En måndag (obs ganska ovanlig)

Varje morgon är en kamp när det gäller att få igång Niki. 


Och sedan är det kamp att komma på tåget till skolan. Den här morgonen gick det 6 tåg framför ögonen på oss innan vi lyckades klämma in oss på det sjunde. 


Efter lämning på skolan gick jag för att träffa en kompis och såg detta erbjudande. Har sedan dess undrat hur det där äpplet funkar.


Ida. Mycket bra person. 


Sedan märkte jag att jag hade glömt datorn hemma så fick åka tillbaka till W-burg och jobba. 


Det bara regnade och regnade. 

Sedan gick jag hem och bytte om. Och tog bussen. 


Sedan tog jag bussen


Mötte upp med Yvette


och Cecilia


Så bra måndag. 
De flesta måndagar är inte så. De flesta måndagar är superkorta jobbdagar, sedan hämtar jag och är med barn, lägger barn, tänker på barn, googlar lite och somnar. 

No comments:

Post a Comment