Tuesday, September 16, 2014

Detta kommer hända här på bloggen inom de närmaste veckorna:


Efter en ganska tuff vår levererar hösten som vanligt.
Inom veckorna som kommer utlovas här på bloggen:

Möte med diverse folk som är och hälsar på i New York (nya varje vecka, ibland svårt att kombinera deras härliga lyxsemesterliv med vanlig skolvardag, men viljan finns alltid). 

En tur till Boston med min kärlek och man, så lyckat att de är samma person. Anders ska på konferens och vi har inte åkt bort bara vi två på superlänge. Tror det var på bröllopsresor sist - till Milano och Berlin? Och några år innan det en tur till Bath. Boston, Bath och Berlin - vi har inte kommit så långt i det romantiska resealfabetet. Ser fram emot i Boston: Museum of Fine Arts och Isabella Stewart Gardner Museum

Och sedan då! Sedan åker jag till Sverige i oktober för en person jag älskar helt galet mycket ska opereras och jag klarar inte av att sitta så här långt bort då. 

Och mitt i Sverigeresan spränger jag in en snabbvisit till Rom! Där jag får träffa min kompis som bor i London! Och gå på en fantastisk utställning! 

Sedan får jag inte flyga mer på flera år på grund av dåligt miljösamvete. Det vore så praktiskt om jag kunde flyga mig själv, som den flygande dinosaurien där uppe. Den hör till en utställning jag tänkte ta med barnen på i helgen. Kanske försöker slå ihop den med den här superdemonstrationen för miljön.

Så: summing it all up: Miljö, väldigt fina och väldigt gamla tavlor, vänner, familj, Rom, Boston, Stockholm och dinosaurier. Gillar ni sånt, missa aldrig ett inlägg på EXPATTE!!!!

No comments:

Post a Comment