Thursday, April 21, 2016

Vad är det vackraste någon sagt till dig?

that was then.

People.com är en av mina guilty pleasures. Jag älskar People.com
idag hade det hänt mycket i den amerikanska kändisvärlden.

Michael Strahan har lämnat Live! med Kelly & Michael för att gå över till Good Morning America!
Alltså detta är en chock för oss alla som gillat radarparet Kelly & Michael men värst är det för Kelly som inte fått reda på att det var i görningen. Hon känner sig "betrayed on so many levels".
Sårad har Kelly lämnat NYC för att slicka såret i lyxögruppen Turks & Caicos.

Hur ska det gå för Kelly? Kommer hon och Michael någonsin bli vänner igen? Ska hon få Anderson Cooper som co-host? Hoppas!

In other People news är det dags för deras årliga Most Beautiful Issue. People tycker att Jennifer Aniston är den vackraste kvinnan i hela världen. De presenterar det som om det vore en helt objektiv sanning. "Här är hon, den vackraste."

Det är bananas så klart, hela most beautiful upplägget. Och som alltid får man se några kändisar utan smink och upphetsningen kring detta är lika stor som om stjärnorna gett flera hundratals miljoner till välgörenhet. Här är de, utan smink! helgongloriorna flyger runt som frisbees bland gräsrökande 20-somethings.

I alla fall. People har lagt upp några intervjuer med stjärnorna (de flesta nu dock med smink) när de berättar om det vackraste någon sagt till dem. Det är genomgående ganska självgoda saker som :"you inspire me" osv. aldrig -vore roligt om någon sa "your hair and make-people do an amazing job" men nej.



Hur som. Det fick mig att tänka på det vackraste någon sagt till mig. Jag tror mina två favoriter är:

Dina ögon är som en Cleopatrisk zoom (gifte mig med den ordtrollaren, så roligt, vad menade han egentligen, undrar fortfarande. Dock, älskar denna replik.)

Du ser ut som ett träd. Oj förlåt, var det konstigt sagt? -  sagt av Lotta K som tydligen på något obegripligt sätt missat att jag ÄLSKAR träd. Det är sedan gammalt.


No comments:

Post a Comment