Friday, August 12, 2016

Uppdatering angående mitt sjukhusbesök

Fick efter strokeutredning i stroke-förebyggande syfte en bamyl innan jag lämnade sjukhuset. Visade sig att jag antagligen har allergi mot acetylsalisylsyra som finns i bamyl - fick kraftig allergisk reaktion i form av galopperande nässelfeber som yttrade sig i igensvullna ögon och klåda samt utslag över hela kroppen.

fick då kortison och antihistaminer.

hjärnröntgen, sjukhusvistelse, kortison och antihistaminer.
det var några dagar i juli men det gick över!

allt bra nu.

det jag tror egentligen orsakade yrsel så kraftig att jag inte kunde gå rakt är så pinsamt att jag skäms!
kan inte prata om det. obs! ej drog-, pokemongo- eller alkoholrelaterat.

maila mig privat om ni vill veta. emi@emiguner.se


No comments:

Post a Comment