Friday, September 30, 2016

Dagarna du minns - fortsätter städa datorn




Har gjort rent hus med datorn, slängt slängt slängt.
went hard core marie kondo on the hard drive.

hittade i processen följande bilder, bland annat bild på resekatalog som jag också måste ha slängt där jag själv gör reklam för dagar man minns men som jag tyvärr måste meddela att jag glömt. 

Här kommer några dagar/ögonblick som jag minns



Testa jelly beans på det avancerade sättet  - man går laget runt och tar EN jellybean i taget med kockpincett och får berätta för de andra hur det smakar. nästa dag kom nya barn som också ville prova. 


på tal om analogt, här ser vi ett riktigt foto på papper! det är jag och anders på sicilien i juli 2000. vi hade varit ihop sedan i november men kände inte varandra på riktigt än. tog några år till + några barn och lite annat tycker jag med facit i hand. 




vet inte vilken dag det här var men blir så glad av den här bilden, pappa ser så stilig ut i sin jacka.

den här dagen var också kul! synkontroll på bvc. lilla 5-åring, kan du inte komma på litet besök igen. 

No comments:

Post a Comment